English

برگزاری کارگاه های آموزشی نقد موسیقی توسط خانه موسیقی و فرهنگستان هنر

خانه موسیقی و فرهنگستان هنر طی روزهای آینده مجموعه کارگاه های آموزشی نقد موسیقی برگزار می کنند.

برگزاری کارگاه های آموزشی نقد موسیقی توسط خانه موسیقی و فرهنگستان هنر

به گزارش خبرگزاری موج، کارگاه آموزش نقد موسیقی با تدریس آروین صداقت کیش با همکاری کانون پژوهشگران خانه موسیقی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت خانه موسیقی، کارگاه آموزش نقد موسیقی از هفته اول آبانماه با تدریس آروین صداقت کیش در ساختمان شماره 1 برگزار می شود.

این دومین کارگاه نقد است که خانه‌ موسیقی با تدریس آروین صداقت کیش برگزار می‌کند و در این دوره محتوای درس‌ها به روز شده و نسبت به کارگاه پیشین بیشتر بر مسایل ملموس و عملی نقد موسیقی تمرکز دارد که مدت این دوره 17 جلسه است که تا اسفندماه سال جاری پایان خواهد یافت.

لازم به توضیح است، این دوره برای برای دانشجویان رشته موسیقی و روزنامه‌نگاری، خبرنگاری و روزنامه‌نگاران حرفه ای حوزه موسیقی مناسب است و ثبت نام آن آغاز شده است. 

متقاضیان برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند با خانه موسیقی تماس حاصل نمایند.

نشانی: خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک 270، تلفن 66917711 - 66917712

 

برگزاری کارگاهی برای نقد موسیقی در فرهنگستان هنر

پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر کارگاه بنیان‌های نظری نقد موسیقی؛ گرایش به موسیقی شرق را با حضور سید شاهین محسنی برگزار می‌کند.

کارگاه بنیان‌های نظری نقد موسیقی، گرایش به موسیقی شرق، به همت گروه هنر شرق پژوهشکده هنر در چهار جلسه، با حضور سید شاهین محسنی، پژوهشگر حوزه موسیقی و فلسفه هنر برگزار می‌شود. این کارگاه در چهار جلسه از ۲۱ مهر ماه، روزهای شنبه هر هفته ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، به پژوهشکده هنر به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر از خیابان امام خمینی، کوچه شهید حسن سخنور، پلاک ۲۹ مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی