English

استاد ارتباطات امروز در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده می‌شود

زنده‌یاد خسرو یحیایی از استادان برجسته فتوژورنالیسم در ایرانبود و پیکر او امروز پس از انجام مراسم تشییع، در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

استاد ارتباطات امروز در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده می‌شود

به گزارش خبرنگار موج، مراسم تشییع و خاکسپاری خسرو یحیایی، استاد برجسته و بازنشسته دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص در حوزه فتوژورنالیسم و ارتباطات تصویری در ایران، امروز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه از مقابل منزلش در منطقه تهرانپارس به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام، پیکر زنده‌یاد یحیایی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم ختم این نویسنده و فیلمساز، پنجشنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در تالار پذیرایی ساقدوش واقع در میدان هروی، خیابان افشاری، نبش کوچه جعفری برگزار خواهد شد.

در پی درگذشت این استاد ارتباطات، محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم طی پیامی، فقدان وی را به جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت. در این پیام آمده است: درگذشت زنده یاد خسرو یحیایی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی موجب تاثر و تاسف فراوان شد؛ اینجانب فقدان این استاد فرهیخته را به خانواده محترم ایشان و دوستان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی