English

ماشیناسورها برای اولین بار در شبکه نهال

دوبله و آماده سازی مجموعه جدید ماشیناسورها در مهر ماه از شبکه نهال پخش می شود.

ماشیناسورها برای اولین بار در شبکه نهال

به گزارش خبرگزاری موج، مجموعه ماشیناسورها بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با همین نام در ژانر کمدی، سرگرمی و ماجراجویی ساخته شده است. داستان در زمان‌های دوری در آینده اتفاق افتاده است که در آن زمان ماشیناسورها تنها موجودات مکانیکی زنده در کرۀ خاکی زمین هستند.

ماشیناسورها مانند نژاد دایناسورها گونه‌های مختلف دارند. تیرکس‌ها خشن‌ترین و وحشی‌ترین آن‌ها هستند. تای ماشیناسور قرمز رنگ از نژاد تیرکس‌ها است او پس از آن‌که دره‌اش به دلیل فوران آتشفشان‌ نابود می‌شود سر از قلمرو دیگری درمی‌آورد و در آنجا بعد از آشنایی با ماشیناسورهای دیگر گروهی را تشکیل می‌دهد تا با همکاری همدیگر از دوستان خود و موجودات دیگر در برابر خطرات محیط شان حمایت کنند و در این بین با اتفاقات هیجان‌انگیزی روبرو می‌شوند.

این مجموعه با نام اصلی Dinotrux محصول سال۲۰۱۵ آمریکا از کمپانی DreamWorks Animation Television در ۶۵ قسمت ۲۳ دقیقه‌ای از ۲ مهرماه روزهای زوج ساعت ۱۷:۳۰ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۴:۳۰ و ۲۱ از شبکه نهال پخش خواهد شد.

این مجموعه به کودکان مهارت‌ کار با ابزارآلات، ساخت سازه‌ها و همچنین آشنایی کودک با انواع ماشین آلات سنگین را آموزش می‌دهد.

ماشیناسورها موفق به کسب چهار جایزه در جشنواره‌های Daytime Emmy Awards ۲۰۱۶, ۲۰۱۷ & ۲۰۱۸ شده و نامزد دریافت ۵ جایزه در جشنواره‌های Behind the Voice Actors Awards  ۲۰۱۶ & Leo Awards  ۲۰۱۸ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مهسا

    زاهدان

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه