English

امشب در شبکه پنج

فرمانده توپخانه قرارگاه خاتم الانبیاء مهمان خاک پاک می شود

خاک پاک ویژه برنامه دفاع مقدس شبکه پنج از امشب بر روی آنتن می رود.

فرمانده توپخانه قرارگاه خاتم الانبیاء مهمان خاک پاک می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه زنده" خاک پاک" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از امشب اول مهرماه ساعت 21 به مدت 60 دقیقه با اجرای مجید یراق بافان بر روی آنتن می رود.

شهرام راد تهیه کننده این ویژه برنامه با اشاره به بخش های این برنامه گفت: این برنامه هر شب میزبان یکی از فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس خواهد بود که این عزیزان از خاطرات روزهای جنگ و دفاع از میهن اسلامی برای مخاطبان برنامه صحبت خواهند کرد. 

وی ادامه داد: تجلیل از خانواده معظم شهدای جنگ تحمیلی، دعوت از هنرمندان فعال در این عرصه بخش دیگری از این برنامه خواهد بود که از باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی زیادی از شهروندان بر روی آنتن می رود. 

تهیه کننده برنامه " خاک پاک " اضافه کرد: این برنامه متناسب با ایام و هفته میان برنامه تولیدی تهیه و تدارک دیده است که در فواصل مختلف برنامه پخش می شود. 

تهیه کننده برنامه " خاک پاک" یاد آور شد: در اولین قسمت از این برنامه امشب میزبان سردار چهار باغی فرمانده توپخانه قرارگاه خاتم الانبیاء، تجلیل از خانم صغری ترابی مادر شهیدان ممیوند، سید جواد هاشمی( هنرمند) و حامد محضرنیا ( خواننده) خواهیم بود. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه