English

پخش نغمه عشاق از شبکه قرآن

با فرا رسیدن ماه محرم برنامه نغمه عشاق با محوریت پخش نغمه های ماندگار و نواهای عاشورایی در دهه اول محرم روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

پخش نغمه عشاق از شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، ویژه‌ برنامه نغمه عشاق با موضوع پخش نغمه های ماندگار و نواهای عاشورایی به درخواست مخاطبان، در ایام دهه اول محرم الحرام روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

در این برنامه ضمن اینکه هر شب یکی از ذاکران صاحب سبک و پیشکسوت اهل بیت (ع) از سراسر میهن اسلامی در برنامه حضور خواهد داشت، از مداحان نوجوان و جوان نیز دعوت می شود و آثارشان نیز به نمایش در می آید.

همچنین پخش مداحی های قدیمی با قدمت بیش از ۲ دهه که در حضور رهبر معظم انقلاب اجرا شده است از دیگر بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

نغمه عشاق با اجرای محمدرحمان نظام اسلامی و تهیه‌کنندگی محسن رنگینی کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است که از روز جمعه ۲۳ شهریور مصادف با چهارم محرم در ساعت ۱۸ روی آنتن این شبکه خواهد رفت و در ساعت ۲۴ همان روز بازپخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه