English

روایت عشق در اولین قسمت از ردپای عشق پخش می‌شود

سریال روایت عشق در اولین قسمت از ردپای عشق از شبکه چهار سیما پخش و تحلیل می شود.

روایت عشق در اولین قسمت از ردپای عشق پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما: شبکه چهار سیما که در دهه اول محرم هر روز یک سریال خاطره انگیز محرمی را در قالب برنامه ردپای عشق به روی آنتن می برد،برای قسمت اول ،اولین سریال عاشورایی تلویزیون با عنوان روایت عشق را برای پخش در نظر گرفته است.

روایت عشق مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی علاءالدین رحیمی و زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، محصول سال ۱۳۶۴ است.این سریال در دهه ۶۰ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد و البته تا سال‌های سال همزمان با ایام محرم بازپخش می‌شد.

روایت عشق در واقع اولین سریال تلویزیونی است که بعد از انقلاب اسلامی درباره حوادث قیام عاشورا و نبرد کربلا ساخته شد. در این سریال افرادی چون: زنده یاد انوشیروان ارجمند، روانشاد مهین دیهیم، علی اوسیوند و… به ایفای نقش پرداختند.

روایت عشق در کنار روایت حوادث کوفه تا پیش از قیام عاشورا حرکت کاروان امام حسین(ع) به سمت کربلا و فجایع روز عاشورا و ستمی که به خاندان پیامبر اسلام(ص) و فرزندان آن حضرت وارد شد را در قالب تلویزیون آورد و به تناسب بضاعت آن روز این مجموعه اثر قابل توجهی در زمینه به تصویر کشیدن حماسه حسینی به شمار می رفت.

مجموعه ردپای عشق به تهیه کنندگی حسین مروی از روز اول محرم (20 شهریور) هر روز ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سریال روایت عشق و فیلم روز واقع بسیار بسیار .... سریال و فیلم زیبایی هستن و خیلی قشنگ ساختن من از کارگردانهای این سریال و فیلم روز واقعه و همچنین بقیه کارگردانها خواهش می کنم از این چنین سریالها و فیلمها بسیار فراوان بسازند تا در ماه محرم بخصوص دهه اول محرم پخش کنن تا آدم کمی احساس کنه که محرمه از کارگردان سریال مختارنامه هم خواهش می کنم مثل کارگردان سریال روایت عشق بسازه مختارنامه به نظر من زیاد جالب نبود بخصوص مهدی فخیم زاده در نقش عمر سعد نقشش خیلی ضعیف بود بیشتر به دلقکها شبیه بود تا عمرسعد

  • لطفا سریال روایت عشق و فیلم روز واقعه را در محرم بخصوص دهه اول محرم امسال 99 پخش کنید من هرچه این سریال و فیلم رو می بینم سیر نمیشم

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه