English

پرده نشین امشب از شبکه چهار سیما

شبکه چهار سیما در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از امشب مجموعه سی قسمتی پرده نشین را به روی آنتن می برد.

پرده نشین امشب از شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، این مجموعه اولین سریال تلویزیونی پرده نشین، بهروز شعیبی کارگردان این سریال است و فیلمنامه آن توسط حسین تراب نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه بر اساس طرحی از عبدالرسول گلبن نوشته شده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که هدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید اما برایش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.

این سریال به روحانیون و حضور آنها در محله‌ها و در کنار مردم توجه دارد و روی این موضوع متمرکز شده که روحانیون می‌توانند در حل مشکلات مردم به آنها کمک‌کنند.در این سریال به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی توجه می‌شود که در گذشته پررنگ بوده و اکنون هم در برخی شهرستان‌ها رایج است، اما مردم در شهرهای بزرگ به دلیل سرعت فناوری از آن فاصله گرفته‌اند.

سریال تلویزیونی پرده نشین به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی محصول شبکه اول سیما و مجری طرح آن موسسه سینمایی سیمای مهر است که پاییز 93 از این شبکه تلویزیونی پخش شد و محرم امسال از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی و ... ازجمله بازیگران این سریال هستند.

بهروزشعیبی تاکنون فیلم های سینمایی و تلویزیونی دهلیز، دنیای بهتر، روزهای آخر اسفند و مستند داستانی را کارگردانی کرده است و در چند فیلم هم از جمله طلا و مس نیز بازی کرده است.

مجموعه پرده نشین از امشب، هر شب ساعت 24 از شبکه دانایی و خردورزی پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی