English

تور یک روزه عکاسی از معدن سنگ شایان مرمریت و معدن سنگ نی ریز

تور سراسری عکاسی از معدن سنگ شایان مرمریت و معدن سنگ نی‌ریز از امروز 14 شهریور تا فردا توسط جمعی از عکاسان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

تور یک روزه عکاسی از معدن سنگ شایان مرمریت و معدن سنگ نی ریز

به گزارش خبرگزاری موج، تور سراسری عکاسی از معدن سنگ شایان مرمریت و معدن سنگ نی‌ریز از امروز 14 شهریور تا فردا توسط جمعی از عکاسان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

معدن شایان، یکی از معادن بزرگ سنگ ساختمانی کشور است و با نام رسمی کوه سفید فنجان بوانات در مسیر قادرآباد به بوانات قرار گرفته که در فاصله ۱۵ کیلومتر مانده به بوانات توسط یک جاده خاکی به‌طول ۸ کیلومتر منشعب می‌شود.

معدن نی ریز نیز در ۲۳۰ کیلومتری شرق شیراز واقع است و از سنگ‌های استخراج شده آن در نما‌های ساختمانی استفاده می‌شود.

جمعی از عکاسان روز شنبه، 17 شهریور به کارخانه ذوب آهن اصفهان و روز 18 شهریور نیز به مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، اعزام خواهند شد.

دومین جشنواره عکس کیمیا در خانه هنرمندان با هدف استفاده از حافظه و دانش تصویری عکاسان برای گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در جشنواره عکس معدن می توانند آثار خود را تا روز 25 شهریور جاری به وب سایت جشنواره به آدرس www.kimiyafest.ir یا دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، خیابان سمیه بعد از مفتح پلاک 100 طبقه دوم ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی