English

غرفه رایگان در جشنواره رسانه های دیجیتال هدیه ویژه برگزیدگان جشنواره سلامت

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به برگزیدگان جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت، غرفه رایگان در جشنواره رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد تعلق می گیرد.

غرفه رایگان در جشنواره رسانه های دیجیتال هدیه ویژه برگزیدگان جشنواره سلامت

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر شیرکوند، معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در  گفت: به شرکت کنندگانی که در جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت حائز رتبه شوند و مقام اول کسب کنند، غرفه رایگان در دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال تعلق می گیرد تا بتوانند محصول خود را آنجا ارائه دهند.

او در مورد سایر مزایای برگزیدگان جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت افزود: همچنین بحث ثبت عنوان موسسه برای برگزیدگان را خارج از روال اداری پیگیری خواهیم کرد تا بتوانند به صورت موسسه به فعالیت خود ادامه دهند، چرا که اگر تبدیل به موسسه شوند از تسهیلات بیشتری از جمله معافیت های مالیاتی و تخفیف های بیمه ای بهره مند خواهند شد و نیازی ندارند که محل دفترشان، اداری و یا تجاری باشد و امتیازاتی از این قبیل هم نصیبشان خواهد شد. این مزایا شامل حال برگزیدگان و شرکت کنندگانی که شایسته تقدیر اعلام می شوند، خواهد شد.

شیرکوند در خصوص جشنواره رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد همچنین عنوان کرد: این موقعیت از این لحاظ حائز اهمیت است که دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال از سوی وزارت ارشاد از نهم تا 15 آبان ماه، در مصلی تهران برگزار می شود و این نمایشگاه بزرگ ترین رویداد محتوایی کشور و حتی خاورمیانه است.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با شعار نبض اجتماعی شدن سلامت توسط موسسه فرهنگی آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. دکتر سید محمدهادی ایازی ریاست و امیرحسین اسدی دبیری این رویداد را عهده‌دار هستند. فراخوان و کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه