English

پخش ۱۳ سریال خاطره انگیز محرمی در رد پای عشق

شبکه چهار سیما در دهه اول محرم هر روز یک سریال خاطره انگیز محرمی را در قالب برنامه ردپای عشق به روی آنتن می برد.

پخش 13 سریال خاطره انگیز محرمی در رد پای عشق

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی شبکه چهار سیما، ویژه برنامه ردپای عشق به تهیه کنندگی حسین مروی از شب اول محرم (19 شهریور ماه) هر روز یک سریال خاطره انگیز که در محرم سالهای گذشته از رسانه ملی به روی آنتن رفته است را در قالب یک قسمت 100 دقیقه ای پخش می کند.

به گفته مروی تهیه کننده برنامه: این برنامه با ساختار مستند نریشن تهیه و تولید می شود و 13 سریال خاطره انگیز محرمی سال های گذشته، در قالب یک فیلم سینمایی پخش می شود.

وی افزود: در پخش تحلیل فیلم نگارش مطالب بر عهده منتقدانی چون احسان ناظم بکایی، نغمه خدابخش، لیلا میرهادی،رضا صائمی ونژلاپیکانیان و ... است و خوانش و گویندگی این متن ها را علیرضا حائری، محجوبه سادات مرتضوی و مینا کیکانی بر عهده دارند.

مروی به اسامی سریال ها اشاره کرد و گفت: روایت عشق، شب دهم، سفر سبز، معصومیت از دست رفته، وفا، پریدخت، آخرین دعوت، مختارنامه، نفس گرم، طفلان مسلم، عقیق، بانو و پرده نشین عناوین 13 سریالی است که در ردپای عشق پخش و تحلیل می کنیم.

ردپای عشق محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و از 19 شهریور ماه هر روز ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 2 بامداد بازپخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه