English

آرش فلاحت پیشه در گفت و گو با موج خبر داد

ازدواج آقای می سی سی پی در سالن تئاتر شهر از مهرماه/ بازی در فیلم سینمایی غلامرضا تختی از هفته آینده

آرش فلاحت پیشه از هفته آینده در فیلم سینمایی غلامرضا تختی حضور خواهد داشت و در مهرماه با اجرای مجدد ازدواج آقای می سی سی پی بر روی صحنه تئاتر هنرنمایی خواهد کرد.

ازدواج آقای می سی سی پی در سالن تئاتر شهر از مهرماه/ بازی در فیلم سینمایی غلامرضا تختی از هفته آینده

آرش فلاحت پیشه در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری موج در مورد فعالیت های اخیرش گفت: از ابتدای سال احسان فلاحت پیشه و ما بنا داشتیم تا نمایش سندرلا را برای اجرا آماده کنیم که متاسفانه به دلیل برخورد با جریانات تلخ حاکم بر فضای تئاتر و معضل حضور سلبریتی ها منصرف شدیم اما نمایش ازدواج آقای می سی سی پی را پس از سه سال، بازتولید خواهیم کرد و از مهرماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه خواهیم برد.

وی افزود: سه سال پیش، به دلیل حوادث تلخی همچون حادثه منا  اجرای این اثر در ایرانشهر نیمه کاره ماند و به جای 40 اجرا ما تنها 20 اجرا داشتیم که از آن سال به نوعی حسرت آن را به دل داشتیم. با شرایط موجود تصمیم به اجرای دوباره آن و این بار در تئاتر شهر و در یک ماه کامل گرفتیم.

آرش فلاحت پیشه

این بازیگر و مدرس عرصه تئاتر و سینما در مورد فعالیت جدید سینمایی اش گفت: در حال حاضر به پروژه تختی با کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان پیوسته ام که از هفته آینده فیلمبرداری آن آغاز می شود.

بازیگر فیلم سینمایی محمد رسول الله در تشریح بیشتر نقشش در فیلم سینمایی غلامرضا تختی گفت: همانطور که می دانید نقش جهان پهلوان را امیر جدیدی ایفا خواهد کرد و من هم به عنوان یکی از دوستانش که با او به باشگاه می رود و کشتی می گیرد، بازی خواهم کرد و بیشتر از این مجاز به تشریح نقش نیستم.

آرش(علی) فلاحت پیشه فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا است و تا‌کنون در نمایش‌های نرگس، دختری با شنل ارغوانی، پنهان خانه ی ۵ در، بیژن و منیژه، شکسپیر عشق ۲۰۰۱، تک سلولی ها، الکتریک عاشق، هی مرد گنده گریه نکن، ملانصرالدین، اگرشبی ازشبهای تهران، کافه مک اَدَم، خشت خام، به صدای زمین گوش کن، ازدواج آقای می سی سی پی، ملاقات بانوی سالخورده، داستان های میان رودان، چند مجموعه تلویزیونی و همین طور فیلم سینمایی محمد (ص) ایفای نقش کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی