English

پایان تصویر برداری مستند آسیاب به نوبت

تصویربرداری مستند داستانی آسیاب به نوبت با همکاری ناجی هنر به پایان رسید

پایان تصویر برداری مستند آسیاب به نوبت

به گزارش خبرگزاری موج،  به نقل از مشاور هنری مجری طرح، شیرین پارسا، در روزهای آتی تدوین مستند آسیاب به نوبت، آغاز و برای کسب پروانه نمایش تحویل معاونت سینمایی محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد. 

صالح صارمی، نویسنده و مشاور کارگردان این فیلم، می گوید: هدف از نگارش و ساخت این مستند، ترویج فرهنگ تکریم سالمند و حفظ ارزش های خانواده‌ی ایران اسلامی است که فرهنگ غرب تمام توان خود را در راستای تخریب فرهنگ مذکور به کار گرفته است. به گفته مشاور مجری طرح هدف از ساخت این پروژه صادرات فرهنگ اصیل خانواده ایرانی است و نمایش فعالیت فرهنگی علیه جهان غرب و سرکوب فرهنگ مورد نظر آنان در میهن اسلامی و کشور عزیزمان ایران است.

شایان ذکر است مجری این طرح، پروژه ساخت و تهیه مستند QB9090شرکت قشم ایر را که بزرگترین مانور ERP کشور است را در کارنامه کاری خود دارد.

این اثر به کارگردانی و تهیه کنندگی پیام مهرنوش و نویسندگی صالح صارمی تولید شده و دیگر عوامل آن عبارت است از: مدیریت تصویر برداری شاهین طوفان، صدا برداری امیر پرتوزاده، طراحی گریم میلاد نظری، مدیریت تولید الهه نعیمی مکرم، طراحی لباس شمیسه میرایی محمدی و به تدوینگری و صداگذاری مصطفی صفری و مشاور رسانه میناقاسمی زواره.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی