English

مصاحبی:

مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی عکس معدن تمدید نمی شود

دومین جشنواره ملی عکس معدن با اهدا نشان کیمیا به عکاسان برتر در خانه هنرمندان برگزار می شود.

مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی عکس معدن تمدید نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج، دومین جشنواره عکس کیمیا در خانه هنرمندان با هدف استفاده از حافظه و دانش تصویری عکاسان برای گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی، ایجاد ارتباط بین اهالی فرهنگ و هنر با مسئولان بخش معدن و صنایع معدنی، فراهم آوردن امکان عرضه و اشاعه نظرات و ایده های نو در باره چگونگی و چیستی فعالیت های معدنی و ارتباط آن با توسعه اقتصادی در بین جامع عکاسان به طور خاص و هنرمندان به طور عام برگزار می‌شود.

مجید مصاحبی، دبیر دومین جشنواره‌ ملی عکس معدن با اشاره به این موضوع که برگزیدگان این جشنواره، همچون سال گذشته، نشان کیمیا دریافت خواهند کرد، گفت: سال گذشته جشنواره را به عنوان یک جشنواره‌ تخصصی باید محک می‌زدیم بنابراین نمی‌توانستیم میزان مخاطب آن را پیش بینی کنیم، در نتیجه جشنواره را در سازمان توسعه معادن ایمیدرو برگزار کردیم اما امسال با توجه به طیف گسترده مخاطبان سال گذشته، تصمیم گرفتیم در خانه هنرمندان ایران، این رویداد را برگزار کنیم.

دبیر دومین دوره‌ جشنواره عکس معدن یادآور شد: با توجه به اینکه پارسال نزدیک به دو هزار اثر داشتیم، پیش بینی می‌کنیم امسال وارد مرز 3 هزار اثر بشویم بنابراین امکان تمدید را برای مهلت ارسال آثار به جشنواره نمی‌بینیم. بنابراین سعی می‌کنیم تا بر اساس تقویم پیش برویم و نیمه مهر ماه هم آثار رسیده به بخش مسابقه را معرفی کنیم تا در اختیار هیات داوران قرار بگیرد تا ان شالله بتوانیم آثار برگزیده را تعیین کنیم.

گفتنی است که این جشنواره با موضوعات "انسان و معدن"، شکوه معدن و صنایع معدنی" و ایمنی و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد. و علاقمندان به حضور در جشنواره عکس معدن می توانند آثار خود را تا روز 25 شهریور جاری به وب سایت جشنواره به آدرس www.kimiyafest.ir یا دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، خیابان سمیه بعد از مفتح پلاک 100 طبقه دوم ارسال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی