English

آیت‌الله سعیدی:

اگر دولت‌مردان در مسیر حق حرکت کنند مردم نیز این مسیر را دنبال می‌کنند

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: برای اصلاح یک جامعه باید از بالاترها شروع کرد چراکه اگر دولت‌مردان در مسیر حق حرکت کنند مردم نیز این مسیر را دنبال می‌کنند.

اگر دولت‌مردان در مسیر حق حرکت کنند مردم نیز این مسیر را دنبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌ الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) صبح امروز در آیین خطبه‌ خوانی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: این هفته فرصتی برای دولتمردان و خدمت‌گزاران به نظام اسلامی است تا بتوانند خدمات و دستاوردهای خود را به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس روایات مختلف، جامعه اسلامی باید با محوریت دولت کریمه، رسیدن به اهداف الهی را دنبال کند، اظهار کرد: دولت کریمه دارای ویژگی‌های مشخصی است که یکی از آنها عزت‌آفرینی برای مسلمانان است.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مبارزه با نفاق و کاهش بدی‌ها را از دیگر ویژگی‌های دولت کریمه برشمرد و عنوان کرد: ما شوق وصال و رسیدن به دولت کریمه را داریم تا بتوانیم با تشکیل آن، نظر امام عصر(عج) را جلب کرده و برای تحقق ظهور زمینه‌سازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مؤمنان و افراد متدین باید زمینه‌ساز تحقق دولت کریمه باشند، مطرح کرد: تحقق این دولت با عمل به آرمان‌ها شکل می‌گیرد به همین علت هر یک از مؤمنان باید نمونه‌ای از این دولت را در زندگی خود شکل دهند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه همگان باید برای تحقق ظهور به صورت مستمر تلاش کنند، اضافه کرد: این موضوع که باید بنشینم تا امام زمان(عج) با گسترش ظلم و گناه ظهور کنند، تفکر اشتباهی است که جامعه را به تباهی می‌کشاند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس روایتی از حضرت علی(ع) هرگز مردم اصلاح نمی‌شوند مگر آنکه صلاح و درستی در کار و رفتار دولت‌مردان باشد؛ برای اصلاح یک جامعه باید از بالاترها شروع کرد چراکه اگر دولت‌مردان در مسیر حق حرکت کنند مردم نیز این مسیر را دنبال می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه