English

حامد سلیمان‌زاده داور بخش بین‌الملل فستیوال دیتیاتکوی اکراین شد

با معرفی هیات داوران بخش بین الملل جشنواره دیتیاتکوی اوکراین از حامد سلیمان‌زاده به عنوان یکی از اعضای هیات داوران این جشنواره یاد شد.

حامد سلیمان‌زاده داور بخش بین‌الملل فستیوال دیتیاتکوی اکراین شد

به گزارش خبرگزاری موج، حامد سلیمان‌زاده کارگردان تئاتر و منتقد فیلم و سینما، به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جشنواره دیتیاتکو انتخاب شد تا بهترین فیلم بلند سینمایی را انتخاب کند.

در معرفی اعضای داوران این جشنواره، از حامد سلیمان‌زاده به عنوان رییس بخش بین‌الملل جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ایران (ICFF) و دارای مدرک دکترا در مطالعات فیلم و منقد سینمایی یاد شده است.

دیگر اعضای هیات تخصصی بخش بین‌المللی این جشنواره عبارتند از زویا آلفیرووا پروفسور رشته هنر و استاد دانشکده فیلم و تلویزیون در خارکف، پیتر آن برنامه‌ریز جشنواره فیلم بین‌المللی کودکان گورو در سئول، واسیلیس سی.کارامیتسانیس رییس انجمن انیمیشن هلنی آسیفا و انیماتور بین‌المللی، آندرس کولیکوف متخصص رسانه‌های جمعی و روزنامه‌نگار، توماس کوچرا متخصص ارشد تکنولوژی سه بعدی، ناتالیا موروزووا کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس و رییس فستیوال سینما و تلویزیون کودکان «کینوزوت» و خاویر ناوارو مونترو فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده.

جشنواره بین‌المللی آثار تلویزیونی کودکان Dytiatko سال ۲۰۰۹ در استان خارکف تاسیس شده است تا خلاقیت کودکان و نوجوانان را از نقاط مختلف کشور و دیگر کشورهای جهان در اکراین گرد آورد.  

حامد سلیمان‌زاده متولد ۱۳۶۶ در مشهد که دانشجوی سال آخر دکترای پژوهش هنر با گرایش مطالعات پیشرفته سینمایی و مدرس تئاتر و سینما است، بهار امسال نمایشی با عنوان «مائو بودن» را در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه برد. وی کارگردان نمایش‌های «عشق سرخ می‌پوشد» و «هملت و تو» نیز هست.

جشنواره «دیتیاتکو» از ۵ تا ۸ سپتامبر ۲۰۱۸ در خارکف برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه