English

حمید نعمت الله در گفتگو با موج عنوان کرد:

شعله‌ور ظرفیت اکران جهانی دارد

کارگردان فیلم سینمایی شعله‌ور معتقد است این فیلم ظرفیت اکران جهانی دارد و مخاطبان جهانی با موضوع فیلم ارتباط برقرار می کنند.

شعله‌ور ظرفیت اکران جهانی دارد

حمید نعمت الله، کارگردان فیلم سینمایی شعله‌ور که از امروز، چهارشنبه 24 مرداد، در سرگروه کوروش اکران می شود، در پاسخ به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج درباره اینکه آیا در زمان ساخت فیلم به مخاطب و اکران جهانی فکر کرده اید، گفت: در زمان ساخت فیلم به مخاطب جهانی فکر و خیال بافی کردم، اما نمی دانم ممکن است این اتفاق بیفتد یا خیر.

وی تصریح کرد: تهیه کننده باید اکران جهانی را پیگیری کند، اما به نظر من شعله‌ور، ظرفیت اکران جهانی دارد و مطمئن هستم که مخاطبان جهانی با موضوع فیلم ارتباط برقرار می کنند.

فیلم سینمایی شعله‌ور به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است. فیلمنامه شعله‌ور به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم قرار بود در جشنواره فیلم فجر سی و پنجم به نمایش درآید که به دلیل طولانی شدن مراحل فیلمبرداری، نتوانست در این رویداد فرهنگی حضور داشته باشد و اولین نمایش خود را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تجربه کرد که نگاه های منتقدان را نیز جلب کرد.

امین حیایی، دارا حیایی، زری خوش‌کام، پانته‌آ مهدی نیا، مژگان صابری و بهمن پرورش بازیگران شعله‌ور هستند. این فیلم داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه