English

جشن تولد هنرمندان مردادی و تقدیر از خبرنگاران

در مراسم جشن تولد هنرمندان مرداد ماهی که در آستانه روز خبرنگار برگزار شد، از خبرنگاران هم تقدیر شد.

جشن تولد هنرمندان مردادی و تقدیر از خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با بیان اینکه ٢٦ هنرمند جدید در رشته های مختلف به موسسه پیوستند، خاطرنشان کرد: ساختمان موسسه به شدت درگیر بازسازی است که در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود؛ دو استودیو در این ساختمان می سازیم که یکی به موسیقی و دیگری به سینما مربوط است. 

او با بیان اینکه نگرانی ها در بازسازی ساختمان جدید موسسه زیاد است، افزود: مباحث اداری و مالی آزار دهنده است اما پیشرفت‌های خوب شده است، همچنین هدیه تولد هنرمندان از امسال افزایش پیدا کرده است، گرچه افزایش قیمت سکه ما را شگفت زده اما امیدواریم مملکت ما با آرامش به سرانجام برسد.

عظیمی در ادامه با خطاب قرار دادن هنرمندان گفت: فکر می‌کنم شما هنرمندان می‌توانید نقش بسیاری دراین زمینه داشته باشید. 

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد: قرار بود آقای حسینی معاون هنری و مدیرکل جدید ارشاد استان تهران هم حضور داشته باشند اما به دلیل جلسه و مشکلاتی که داشتند، نتوانستند حاضر شوند. 

او اعلام کرد: ٨٠ درصد هنرمندان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت ساکن تهران هستند و ٨٧ نفر در استانهای دیگر  هستند. در دومین جلسه‌ای که با آقای حسینی معاون هنری داشتیم قرار شد، بحث تکریم هنرمندان با مشارکت شهرداری‌ها را پیگیری کنیم، به همین دلیل اگر دوستان هنرمند ایده ای دارند، مطرح کنند. 

مهدی افضلی ـ مدیر عامل موسسه توسعه هنرهای معاصر ـ به عنوان سخنران دیگر این مراسم هم خبر داد: اخیرا با دوستان در خانه موسیقی، سینما و تئاتر در خدمت وزیرکار بودیم که اتفاق مبارکی افتاد که امیدوارم قبل از استیضاح وزیر انجام شود. برداشت درستی از ماده ٣٨ قانون کار توسط کارشناسان کار و تامین اجتماعی نشده است بنابراین وزیر کار دستور داد تا هنرمندانی که قرارداد هنری می‌بندند هر بیمه‌ای که دارند ضمیمه قراردادشان شود و مبلغی از قراردادشان برای بیمه آنها کم نشود. او گفت: همچنین قرار شد بیمه هنرمندان بالای ٥٠ سال که تعدادشان هم کم است، برای بیمه شدن، بررسی شوند. 

بهرام حصیری، خواننده نیز در این مراسم شعری از زنده یاد محمود شاهرخی خواند. 

همچنین محمد حسن محبعلی هنرمند مرمت کار از خبرنگاران خواست تا آثار میراث فرهنگی را معرفی کنند زیرا آثار میراثی لب تیغ هستند و ادامه داد: من هم به عنوان کسی که سالها در این حوزه کار می کنم حاضرم هر اطلاعی داشته باشم در اختیار شما بگذارم تا این آثار را حفظ کنیم و تحویل آیندگان دهیم. 

در ابتدای مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت که امروز ١٤ مرداد ماه در مجموعه باغ زیبا برگزار شد، از خبرنگاران حاضر در آستانه روز خبرنگار تقدیر شد. 

در مراسم جشن متولدین مرداد ماه از  پری امیر حمزه، جلال مقامی، بهرام حصیری، مهدی خاویان قدیانی، سید ناصر هاشم زاده، آذر هاشمی، امین تارخ، سید جواد آشفته، محمدفیلی، حسن ریاحی، حسن ضرغامی، داداش مهرآوری، ناصر انصاری، محمد رحیم گلریز خاتمی، مصطفی قیاس، پروین محبی، پرویز قلی زاده، هادی آزرم، محمد حسن محبعلی،محمد ابراهیم رضایی، داریوش ارجمند و محمد دائم کار تجلیل شد، همچنین از ناصر حسن زرآبادی  یاد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی