English

آخرین اخبار از دل منوچهر هادی/ شروع فیلمبرداری بعد از اتمام رحمان ۱۴۰۰

سریال دل کاری از منوچهر هادی، در 28 قسمت برای توزیع در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد که در مرحله پیش تولید قرار دارد. داستان این مجموعه خانوادگی و عاشقانه است.

آخرین اخبار از دل منوچهر هادی/ شروع فیلمبرداری بعد از اتمام رحمان 1400

به گزارش خبرگزاری موج، سریال دل کاری از منوچهر هادی، در 28 قسمت برای توزیع در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد که در مرحله پیش تولید قرار دارد. داستان این مجموعه خانوادگی و عاشقانه است.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دل در این باره گفت: همچنان کار در مرحله پیش تولید و مذاکره با بازیگران قرار دارد که محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در سریال قطعی شده است.

وی همچنین افزود: دل یک سریال ملودرام خانوادگی است که دومین تجریه منوچهر هادی در ساخت مجموعه نمایش خانگی است که البته نخستین تجربه من هم در این زمینه است.

بابک و میثم کایدان نگارش فیلمنامه سریال را عهده دارند که حدود 17_18 قسمت از فیلمنامه به نگارش درآمده است و امیدوارم بتوانیم اواخر شهریور کار را کلید بزنیم. به این خاطر که منوچهر هادی درگیر ساخت فیلم سینمایی اش رحمان 1400 است که بعد از پایان آن فیلم، وارد تولید این سریال خواهیم شد.

محمدی همچنین بیان کرد: هنوز 6_7 بازیگر برای نقش های اصلی دیگر مانده که هنوز انتخاب نشده اند که قطعا از بازیگران نام آشنا خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه