English

ثبت رسمی شکایت احمد نجفی پس از ماجرای گل گرفتن در شورای صنفی نمایش

احمد نجفی که بعد از عدم توفیق فیلمش در اکران، با گل گرفتن در شورای صنفی نمایش خبرساز شده بود، ضمن گلایه از وجود مدیریت ضعیف و جناحی در سینما، از پیگیری موضوع و طرح شکایت در مراجع ذیصلاح خبر داد.

ثبت رسمی شکایت احمد نجفی پس از ماجرای گل گرفتن در شورای صنفی نمایش

به گزارش خبرگزاری موج، اواخر سال گذشته احمد نجفی، تهیه‌کننده و بازیگر فیلم من یک ایرانی‌ام که قرار بود، فیلمش ابتدا بعد از عید سال ۹۵ اکران شود، نهایتاً پس از گذشت نزدیک به دو سال، ششم بهمن ۹۶ در گروه پردیس کوروش اکران شد. آنگونه که عوامل این فیلم سینمایی تأکید می‌کنند سانس‌های هیچ سالنی به صورت کامل و در روز‌های متمادی به آن‌ها اختصاص نیافت و تک سانس‌هایی در سالن‌های مختلف به فیلم من یک ایرانی‌ام اختصاص یافت. در واقع چنین تاکتیکی به همراه همزمانی اکران این فیلم با دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر، باعث شد این فیلم فروش بسیار اندکی داشته باشد و حتی هزینه بلیت هواپیماِی عوامل این فیلم نیز از گیشه بازنگردد.

بعد از پیاده‌سازی پروژه گل‌گیری و به رغم گذشت چندین ماه از این جریانات، احمد نجفی از کشاندن مسئله به دادگاه و ثبت رسمی شکایت از برخی مسئولان مرتبط با آنچه وی به شکست کشاندن فیلمش می‌خواند، سخن می‌گوید. این بازیگر و تهیه‌کننده سینما در پاسخ به سؤالی در رابطه با اوضاع کنونی‌اش، ضمن اشاره به اینکه با وجود این آقایان و این اوضاع مگر می‌شود کاری انجام داد می‌افزاید: شما گمان می‌کنید که این آقایان برای سینما کاری می‌کنند؟! این‌ها پوست کلفت‌تر از این حرف‌ها هستند!

نجفی در پاسخ به این سؤال که علل و عوامل شکست فیلمتان را در گیشه چه می‌دانید، اظهار می‌دارد: شورای صنفی اکران با کمک مدیریت سازمان سینمایی فیلم را نابود کردند!‌ ای‌ کاش اصحاب رسانه را دعوت می‌کردند و فیلم را می‌دیدند و نظرشان را اعلام می‌کردند. اگر می‌گفتند که فیلم یک کار ضعیف و بدی هست، من هیچ حرفی نداشتم. شک نکنید عواملی غیر از بازیگر، فیلمنامه و... در به شکست کشاندن فیلم من یک ایرانی‌ام دخالت داشته است. شک نکنید! وقتی مدیریت ضعیف و وابسته به برخی جناح‌های سیاسی در بالاترین جایگاه مدیریتی سینما قرار گرفته چه انتظاری دارید؟ نمی‌خواهند غیر از افراد الیت و تأثیرگذار خودشان کس دیگری کار بکند. من قضیه را دادگاهی خواهم کرد. علیه همه آن‌ها اعلام شکایت می‌کنم. البته فعلاً به خاطر مسائل اقتصادی پیش‌آمده و برای جلوگیری از سوء‌استفاده دشمنان کشور و نظام نمی‌خواهم به زخم مردم نمک بپاشم، اما مطمئن باشید که این مسئله را پیگیری می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه