English

واکنش اینستاگرامی رامبد جوان به شرایط نامساعد امروز جامعه/ با خشم مشکلی حل نمی‌شود

رامبد جوان در اینستاگرام خواندن کتاب «بیشعوری» را پیشنهاد کرد و کنار آن درباره اوضاع و اتفاقات این روزهای کشور اظهارنظر کرد. جوان نوشت: خشم و ناامیدی هیچ تغییر مفیدی ایجاد نمی‌کند.

واکنش اینستاگرامی رامبد جوان به شرایط نامساعد امروز جامعه/ با خشم مشکلی حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، رامبد جوان در اینستاگرام خواندن کتابی را به هوادارن خود پیشنهاد کرد. او در این باره نوشت: خوندن این کتاب رو به همه ى اونهایى که نخوندن توصیه مى کنم. (عکس روى جلد و پشت جلد).  

رامبد جوان

او در این پست اینستاگرامی درباره وضعیت کشور نیز اظهارنظر کرد. جوان نوشت: اوضاع مملکتمون هى وخیم ‌تر و عجیب ‌تر مى شه. انگار دارن باهامون دوربین مخفى مى سازن و سر کارمون گذاشتن. (از دلار و افزایش عجیب قیمتها بگیر تا خواننده بى ربطى که ول کن نیست تا مسئولین عالیرتبه اى نمى دونیم چرا صداشون شنیده نمى شه و صداى مردم رو نمى شنون انگار هممون تو ایران عضو انجمن باغچه بانیم و ….. اونایى هم که فکر مى کنن ما تو حاشیه ى امنیم کور خوندن.

وقتایى که به نظرم اوضاع خرابه و کارى غیر از صبر کردن ازم برنمیاد، کتاب مى خونم، فیلم مى بینم، با عزیزانم معاشرت مى کنم و مى خوابم. الان یه همچین حالى دارم ولى وقت هیچ کدوم از اینکارا رو ندارم. مراقب خودتون و اطرافیانتون باشین. خشم هیچ تغییر مفیدى رو ایجاد نمى کنه. نا ‌امیدى هم از اون مزخرفتر.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه