English

فخیم زاده فردا از ممنوع‌الملاقاتی خارج می‌شود

مهدی فخیم زاده فردا از آی سی یو به بخش عمومی منتقل و از ممنوع‌الملاقاتی خارج می‌شود.

فخیم زاده فردا از ممنوع‌الملاقاتی خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، خسرو امیرصادقی  از دوستان و همکاران نزدیک این بازیگر و کارگردان درباره تازه‌ترین وضعیت مهدی فخیم زاده گفت: حال این هنرمند رو به بهبود است و جای نگرانی نیست. ان شاالله فردا (۱۰ تیرماه) به بخش عمومی بیمارستان منتقل خواهند شد و از ممنوع‌الملاقاتی خارج می‌شوند.

او که از دوستان و همکاران این هنرمند است تا کید کرد: مهدی فخیم‌زاده هوشیاری‌اش را به طور کامل به دست آورده و توانایی برقراری ارتباط با دیگران را به راحتی دارد و فقط برای احتیاط تیم پزشکی امروز هم او را ممنوع‌الملاقات کرده است و از فردا (۱۰ تیرماه) به بخش منتقل خواهند شد. از دوستان و همکارانی که لطف کردند، برای عیادت آمدند اما نتوانستند او را ببیند، شخصا عذرخواهی می‌کنم، ان شاءالله از فردا (۱۰ تیرماه) امکان عیادت از ایشان فراهم خواهد بود.

گفتنی است؛ مهدی فخیم‌زاده که اخیرا در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه وارد شده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد.

سطح هوشیاری وی در ابتدا خوب بود ولی از ظهر هفتم تیر ماه، میزان هوشیاری پایین آمد که پزشک معالج وی ابراز امیدواری کرده است با درمانی که انجام می شود در روزهای آتی روند بهبودی حاصل شود و از دیروز (۸ تیرماه) وضع جسمی‌اش رو به بهبود بوده و هوشیاری‌اش را به دست آورد و توانسته با نزدیکان و پزشک معالجش صحبت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی