English

پیکر مجری تلویزیون تشییع شد

صبح امروز پیکر مجری تلویزیون با حضور جمعی از عوامل صدا و سیما تشییع شد.

پیکر مجری تلویزیون تشییع شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز (جمعه) پیکر سید مصطفی موسوی، مجری تلویزیون در مسجد صدا و سیما تشییع شد. 

این مراسم جمعی از مجریان ، مدیران و برنامه سازان صداوسیما از جمله غلامرضا میرحسینی، رسالت بوذری، وحید ایمانی، حسین رفیعی، نیما کرمی، حسن سلطانی، ایرج محمدی، مهران رسام، جواد یحیوی، اقبال واحدی، اردشیر منظم، امیرحسین مدرس، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، محمدمهدی عسگرپور حضور داشتند.

مرتصی یراقبافان گفت: در این مراسم شاید الان کاری به ظاهر به دستمان برنیاید. در این جمع مجریان هنرمندان و مدیران حضور دارند. موسوی تلاش می کرد در همه مراسم ها از امام حسین (ع) بگوید و امیدواریم سیدالشهدا از او دستگیری کند.

وی ادامه داد: هنوز هم باور اینکه او از بین ما رفته، سخت است اما مشیت این بود که در ماه مبارک از بین ما برود. 

اقبال واحدی در این مراسم عنوان کرد: ما درباره او نمی گویم موسوی و آنقدر برای ما نزدیک بود که با نام کوچک صدایش می زنیم. من مصطفی در سال ۷۳ با هم صبح بخیر ایران را اجرا کردیم و من هنوز باورم نمی شود که او نیست چون جوان هم بود. مصطفی در بین ما بسیار ویژگی های نیکو به جای گذاشت و بعید می دانم حتی کسی از او دلخور باشد.

امیرحسین مدرس نیز در این مراسم عنوان کرد: همه ما می دانیم که شغل مصطفی چه بود و چه کار کرد و اگر اینجا جمع شده ایم به خاطر شغل و سمت های او نبود بلکه به این دلیل بود که او رفیق همه ما بود. 

وی بیان کرد: عشق کسی مثل حضرت سیدالشهدا در دل او بود و ای کاش فرصتی بود تا اینجا صدای او و اشعاری که می خواند پخش می شد و با آن صدا گریه می کردیم. ما حقیقتا عزیز و رفیقی را از دست دادیم و خداکند مرگ ما هم با عزت باشد. 

مدرس در این مراسم شعری را برای مصطفی موسوی خواند که با اشک های خودش و جمعیت حاضر همراه شد. 

رسالت بوذری نیز با بیان اینکه حالش خوب نیست، اطهار کرد: سیدمصطفی یکی از چند مجری اول تلویزیون در زمانی بود که سیما این همه شبکه های متعدد نداشت. او با چهره دلخواسته و دوست داشتنی اش محبت ویژه ای ایجاد کرد اما فارغ از اینها او محبت امام حسین را در دل داشت و امشب سیدالشهدا از فرزندش پذیرایی می کند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی