English

از ۲۵ فروردین؛

برنامه سر حال از شبکه نسیم پخش می شود

برنامه تلویزیونی سرحال از امشب (۲۵ فرودین ماه) راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

برنامه سر حال از شبکه نسیم پخش می شود

به گزارش خبرگزاری موج، امیر رضا کاوه تهیه کننده و مجری طرح برنامه تلویزیونی سرحال  عنوان کرد: این مجموعه برای تمام گروه های سنی در ١٠٠ قسمت ٣٠ دقیقه ای به سفارش معاونت اجتماعی وزارت بهداشت از ٢٥ فروردین در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ٢٠ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

کاوه افزود: از اوایل مهرماه سال گذشته پیش تولید این کار سنگین آغاز شده و از اوایل اسفندماه این مجموعه تلویزیونی در شهرک غزالی جلوی دوربین رفته است و کماکان تصویربرداری آن ادامه دارد.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون اتاق فکری مشترک با کارشناسان وزارت بهداشت و گروه نویسندگان و عوامل هنری این حوزه تشکیل شده و تاثیر بسیاری بر محتویات این برنامه داشته است. دکور این مجموعه ویژگی های یک محیط واقعی را داشته و پیش بینی می کنم به لحاظ استاتیک و زیبایی شناسی بتواند برای مخاطب جذاب باشد.

وی افزود: بیش از ٥٠٪ از عوامل این پروژه از پیشکسوتان این حوزه هستند که با به اشتراک گذاشتن تجربیات شان در کنار هنرمندان جوان و تازه نفس لحظه های شیرینی را برای مخاطب رقم خواهند زد. لازم به ذکر است معمولاً کارهای عروسکی برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می شود، اما می توان گفت این کار قطعاً برای تمامی گروه های سنی (یک خانواده کامل) است.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی سر حال در فضای فانتزی موضوعاتی بهداشتی-پزشکی را در قالبی جذاب و متفاوت روایت می‌کند. هدف از تولید این برنامه ترویج فرهنگ خود مراقبتی به صورت کاملاً علمی و تغییر سبک زندگی، رسیدن به حال خوب روحی و جسمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه