English

نوشهر میزبان سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس شد

نوشهر امروز میزبان سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بود که در میان سیل جمعیت مردم ولایت مدار این شهرستان تشییع و در آرامگاه خود به خاک سپرده شدند.

نوشهر میزبان سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس شد

به گزارش خبرگزاری موج، این سه شهید همانند تعداد دیگری از همرزمان خود طی تفحص های اخیر در عملیات‌های مختلف پیدا شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده به نوشهر منتقل شدند تا این شهر همانند بسیاری از شهرهای کشور در روزهای واپسین اسفند، بوی شهادت و دفاع مقدس بگیرد و آن ها آمده اند تا یادمان نرود این امنیت و آرامش را مدیون چه کسانی هستیم.

اولین شهید 20 ساله در تک عملیات دشمن در سال 67 و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است. دومین شهید هم جوان 20 ساله‌ای است که در عملیات رمضان در منطقه عملیاتی شرق بصره شربت شهادت نوشید و سومین شهید نیز 23 ساله در عملیات والفجر چهار و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسید.

پیکر این سه شهید روز گذشته در میان استقبال مردم و مسوولان وارد نوشهر شد و مراسم وداع شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار شد و امروز نیز پس از یک مراسم بسیار معنوی و باشکوه در میان خیل جمعیت مردم نوشهر و چالوس در پارک نوید نوشهر به خاک سپرده شدند تا از این پس میعادگاه عاشقان شهادت و ولایت باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه