English

فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان آغاز شد

فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل کلید خورد.

فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سریال خانواده دکتر ماهان، فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل از روزهای اخیر در لوکیشن دانشکده دامپزشکی در محمد شهر کرج آغاز شده و در روزهای آتی شاهد ادامه تولید این سریال در تهران هستیم.

همچنین با انتخاب جلال فاطمی، مهران نائل، حمیدرضا هدایتی راد، کریم قربانی، فریده دریامج، مجتبی رجبی معمار، مرتضی علی آبادی و علی برقی گروه بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان تکمیل شد.

سریال خانواده دکتر ماهان

پیشتر حضور لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، امین زندگانی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو ، حدیث فولادوند، امیرحسین صدیق، سعید امیرسلیمانی، راضیه برومند،  شهروز ابراهیمی، مختار سائقی به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) در این سریال قطعی شده بود.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

سریال خانواده دکتر ماهان

این سریال تلویزیونی به سفارش گروه نوجوان سیما فیلم ساخته می شود.

قویدل ساخت مجموعه هایی همچون سریال گمشده، دیوار شیشه ای، شب می گذرد، دولت مخفی، رویای گنجشک ها و روح اله را در کارنامه خود دارد. وی همچنین فیلم های تلویزیونی در همین نزدیکی، سکوت خدا، راه نجات را کارگردانی کرده و  فیلم سینمایی «چاقی» را در نوبت اکران دارد.

همچنین بهروز خوش رزم تهیه کننده این اثر تلویزیونی نیز پیشتر تهیه آثاری همچون «روزی روزگاری» را در کارنامه هنری خود داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی