English

نمایش فیلم سینمایی کوپال در جشنواره فیلم تریسور هند

فیلم سینمایی کوپال به کارگردانی کاظم ملایی در سیزدهمین دوره جشنواره تریسور در کرالا هند به نمایش داده می شود.

نمایش فیلم سینمایی کوپال در جشنواره فیلم تریسور هند

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم سینمایی کوپال به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی در سیزدهمین جشنواره فیلم تریسور که از ١٠ تا ١٦ اسفند برابر با ١ تا ٧ مارس در کرالا هند در حال برگزاری است، به نمایش در می آید.

جشنواره فیلم «تریسور» در سال 2004 تاسیس شده و هدف آن نمایش بهترینهای سینمای جهان و هند در ایالت کرالا است.کرالا یکی از ایالات جنوبی هندوستان میباشد که به بهشت نخلستان‌ها و ساحل‌های شنی مشهور ‌است و جشنواره‌اش یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌ها در ایالت کرالا است.

«کوپال» اولین اثر سینمایی کاظم ملایی است که در آن بازیگرانی همچون لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی کوپال

این فیلم در همین هفته‌ با حضور کارگردان در تازه‌ترین حضور جهانی خود در بخش مرزهای چهل و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم بلگراد به نمایش درآمد.

علاوه بر «کوپال»، فیلم ایرانی «سگ و دیوانه عاشق» ساخته علی محمد قاسمی نیز در این رویداد حضور دارد.

بعضی از عوامل اصلی «کوپال» عبارتند از، مجری طرح: سیامک کاشف آذر / مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری / مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان / طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی / مدیر تولید: میترا مهتریان / مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده / طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان / موسیقی متن: بابک میرزاخانی / تدوین: عماد خدابخش، کاظم ملایی / دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی / طراح لباس: میترا آسیایی / جلوه‌های تصویری: امیر مهران.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه