English

نمایش فیلم کوتاه فروزان در یک جشنواره هندی

فیلم کوتاه فروزان به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد در یک جشنواره هندی به نمایش در می آید.

نمایش فیلم کوتاه فروزان در یک جشنواره هندی

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم کوتاه فروزان به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد در تاریخ یازدهم مارس در جشنواره «PickurFlick» ساعت ۶ عصر در سالن  venue-Instituto Cervantes (موسسه فرهنگی اسپانیایی) دهلی نو به نمایش در می آید.

فیلم کوتاه «فروزان» در این جشنواره که از ۱۱ تا ۱۸ مارس ( ۲۰ تا ۲۷ اسفند) در شهر دهلی نو برگزار می شود با فیلم های دیگری از کشورهای آمریکا، برزیل، انگلیس، اسپانیا، کانادا، استرالیا و هند رقابت خواهد کرد.

فیلم کوتاه «فروزان» داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده است و با ۲ فرزند کوچکش در روستا زندگی می کنند. وی سعی می کند از گله گوسفندانش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

عوامل این فیلم کوتاه که در روستاهای اطراف خرم آباد فیلمبرداری شده است، عبارتند از نویسنده و کارگردان: میرعباس خسروی نژاد، فیلمبردار: صادق سوری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مدیر تولید: فردوس خسروی نژاد، تدوین: میرعباس خسروی نژاد، صداگذار: حسین قورچیان، تصحیح رنگ: رضا تیموری، بازیگران: فروزان رضاییان، فریبا سگوند، عیدی علی نژاد، مریم احمدی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم آباد).

جشنواره «PickurFlick» هند در حمایت از فیلمسازان مستقل از سراسر جهان برگزار می شود و چشم انداز این جشنواره تبلیغ سینمای مستقل دنیا در کشور هند است. این جشنواره در ۲ بخش اکران عمومی در شهر دهلی نو و نمایش آنلاین روی وبسایت جشنواره به صورت ماهانه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه