English

کنسرت گروه همنوازان فاخته در تالار رودکی برگزار می شود

گروه همنوازان فاخته به سرپرستی خشایار پارسا روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه کنسرت تصنیف و ترانه را در تالار رودکی تهران برگزار می کند.

کنسرت گروه همنوازان فاخته در تالار  رودکی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، کنسرت تصنیف و ترانه از گروه موسیقی همنوازان فاخته به سرپرستی خشایار پارسا و خوانندگی محبعلی بخشی، روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه در ساعت ۲۱ در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

خشایار پارسا نوازنده، آهنگساز و سرپرست این گروه درباره کنسرت پیش رو گفت: در این کنسرت قصد داریم که تفاوت اجرای موسیقی و کلام بین ۲ دوره قاجار و پهلوی را با تنظیم و آهنگسازی گروه «همنوازان فاخته» ارایه کنیم. این کنسرت بیشتر کلام محور است و همان طور که پیش تر اشاره شد به بررسی و معرفی تفاوت میان ۲ گونه تصنیف و ترانه در ۲ دوره قاجار و پهلوی می پردازد.

این موزیسین که نوازندگی سنتور مجموعه را نیز بر عهده دارد، در معرفی اعضای گروه گفت: هدایت کلاری نوازنده سه تار و بم تار، مهدی شیخ  نوازنده تار و سه تار، آرمان حیدریان نوازنده کمانچه، ابوذر حسینی نوازنده عود، علیرضا رسولی نوازنده کمانچه آلتو، حسین گازر نوازنده تمبک، نیما داغمه چی نوازنده تار و سه تار و هامون بهرامی مقدم نوازنده سنتور گروه نوازندگان کنسرت را تشکیل می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه