English

انتشار آلبوم رها در باد از ۲۷ بهمن ماه

آلبوم رها در باد به آهنگسازی آرش احمدی نسب و خوانندگی محمود صالحی به زودی در بازار موسیقی منتشر می شود.

انتشار آلبوم رها در باد از 27 بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری موج، آلبوم رها در باد به آهنگسازی آرش احمدی نسب و خوانندگی محمود صالحی از روز جمعه ۲۷ بهمن ماه با برگزاری یک مراسم ویژه رونمایی در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار می گیرد.

«رها در باد» دومین برداشت آزادانه آرش احمدی نسب و گروه «شروند» از موسیقی اصیل و محلی ایرانی است که بعد از آلبوم «واپسین بدرود» به خوانندگی حسین علیشاپور در بازار موسیقی منتشر می شود.

این اثر که شامل ۹ قطعه موسیقی با کلام و بی‌کلام روی اشعار مولانا، محمد رضا شفیعی کدکنی و نصرت رحمانی  است، توسط نشر موسیقی «نوفه» با هنرنمایی آرش احمدی‌نسب نوازنده تار و سه‌تار، سیاوش احمدی‌نسب نوازنده کمانچه و ویولا، امین رحیمی نوازنده نی، مهربد یوسفی نوازنده عود، فرشید پاتینیان نوازنده کنترباس، سیروس مهاجری نوازنده گیتارباس، سهیل الله‌دادیان نوازنده تمبک و دف و آیدین شفایی نوازنده پرکاشن در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

آیین رونمایی آلبوم «رها در باد» همراه با اجرای زنده چند قطعه از این اثر جمعه ۲۷ بهمن‌ماه، ساعت ۱۶، در فروشگاه فرهنگی و هنری «پرنده آبی» متعلق به انتشارات علمی و فرهنگی واقع در خیابان نلسون ماندلا(جردن)، ابتدای خیابان گلفام برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه