English

کنسرت علی رهبری در ازمیر و آنتالیا برگزار می شود

رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران به دعوت دانشگاه موسیقی شهر ازمیر ترکیه مسترکلاسی را برگزار و پس از آن آثاری از چایکوفسکی را در آنتالیا به روی صحنه خواهد برد.

کنسرت علی رهبری در ازمیر و آنتالیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی رهبری  که طی ماه های گذشته حضور فعالی در ارکستر بنیاد فرهنگی هنری آنتالیا داشته از روز ۲۸ بهمن ماه سال جاری برای برگزاری یک مسترکلاس ویژه دانشجویان و استادان رشته موسیقی دانشگاه ازمیر به کشور ترکیه سفر می کند. وی پس از برگزاری این کارگاه های آموزشی که تا روز سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت آثاری از پیوتر ایلیچ چایکوفسکی آهنگساز مشهور روسی را  اجرا خواهد کرد.

علی رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه نیز به همراه رادووان ولاتکوویچ از مشهورترین سولیست های ساز «هورن» آثاری از هایدن، برامس و اشتراوس را با ارکستر دولتی آنتالیا به روی صحنه خواهند برد.

ولادکوویچ از جمله نوازندگان مشهور ساز هورن از کشور کرواسی است. او در مسابقات جهانی هورن درآنکونای ایتالیا، مونیخ آلمان، لی یژ در بلژیک، یوگوسلاوی و لندن به عنوان هنرمند برگزیده شناخته  شده است.

این هنرمند به مدت ۲ سال نوازندگی هورن را در ارکستر سمفونیک رادیوی برلین به عهده داشت و پس از آن به عنوان سولیست در تمام قاره های جهان با معتبرترین ارکسترها و رهبران همکاری کرده است. همکاری علی رهبری با این نوازنده هورن در بروکسل بلژیک شروع شد و سپس در پالرمو ایتالیا ادامه یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه