English

حجت الاسلام حسینی خبر داد

دومین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷ طی دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی در استان کرمانشاه خبر داد.

دومین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی در آیین افتتاحیه دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی منطقه غرب کشور  که با رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، حجت الاسلام سلیمانی مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف افزایش سطح توانمندی کارشناسان قرآنی خودش در سطح ۳۱ استان، کارگاه ها و نشست‌هایی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کند و این دومین نشستی است که در ۳ ماهه چهارم سال با محوریت استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: نشست قبلی ما در استان آذربایجان شرقی بود و در نشست استان کرمانشاه، روئسا و کارشناسان ادارات قرآنی استان های هم جوار کرمانشاه حضور دارند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: مواردی که در این کارگاه تشریح می شود، دستورالعمل ها و فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است. همچنین با حضور اساتید و کارشناسان قرآنی منشور شورای توسعه قرآنی در این نشست ها تشریح می شود.

وی گفت: همچنین به صورت عملی، کارشناسانی که در این جلسه حضور دارند، راجع به مباحث و محورهایی که در جلسه مطرح می شود، نظرها، پیشنهادها و دغدغه های خودشان را مطرح می کنند و ارائه می دهند تا مسئولینی که از ستاد سازمان در اینجا حضور دارند، با جمع بندی و تجمیع این مطالب مواردی که نیاز است در دستورالعمل های سال ۹۷ اعمال شود را، اعمال کنند.

وی افزود: این نشست تا دوشنبه ادامه دارد و بالغ بر ۵۰ نفر از کارشناسان قرآنی ۶ استان هم جوار استان کرمانشاه در آن حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه