English

کتاب ملکزاد در فرهنگسرای شفق رونمایی می شود

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، نشست نقد و رونمایی کتاب ملکزاد نوشته زهره کیانی امینه فردا در کتابخانه فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

کتاب ملکزاد در فرهنگسرای شفق رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، نشست نقد و رونمایی کتاب ملکزاد نوشته زهره کیانی امینه با حضور نویسنده اثر، منیژه آرمین و مرتضی صالح آبادی(کارشناس-منتقد) و جمعی از دوستداران حوزه کتاب به همت کتابخانه فرهنگسرای شفق دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۶ برگزار می شود.

کتاب «ملکزاد» در سال ۹۶ به تیراژ ۵۰۰ نسخه توسط نشر شربیانی در قطع رقعی به چاپ  رسیده است و قصه یک ملکزاده، عمارت، پیروزی حق بر باطل، سیاهی و سفیدی را روایت می کند، ملکزاده خانم از سیاهی و تباهی پا به جهانی پر آشوب تر و سیاه تر می گذارد.

زهره کیانی امینه متولد (۱۳۳۳) و ساکن اصفهان است وی نوشتن را از زمانی دانشجویی و جوانی آغاز و داستان هایش در نشریات متفاوت به چاپ رسیده است و تاکنون کتاب «مرغ ماهیخوار»، «من شیمیایی شده ام»، «مثل بختک»، مجموعه داستان «گریه نکن»، «یکی به آخر»، «فقط پنج دقیقه»، «ماهی و ماه» و «خدا هم خندید» از وی به چاپ رسیده است.

علاقه مندان  جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به کتابخانه فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه