English

از ۱۳ بهمن ماه،

نمایشگاه تجربه شخصی در گالری فردا افتتاح می شود

آثار نقاشی نیوشا خطیب در نمایشگاهی با عنوان تجربه شخصی در گالری فردا به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه تجربه شخصی در گالری فردا افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل روابط عمومی گالری فردا،  ۱۴ اثر از نقاشی های نیوشا خطیب در نمایشگاهی با عنوان تجربه شخصی با هدف کمک به کودکان هپاتیتی از جمعه سیزدهم بهمن ماه در گالری فردا به نمایش درمی‌آید.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «آخرین نقاشی را تمام کردم و به دیوار زدم. بقیه را فروخته بودم و باقی بوم های استفاده نکرده را پس دادم و بازگشتم. جایی برای مجموعه شخصی نداشتم. از آن دوره چیزی جز عکس برایم نماند. از روزی که بازگشتم دستم به قلم نمی رفت. جسته و گریخته روی بوم طرح می زدم اما دلچسبم نبودند، سفیدشان می کردم. اوایل تابستان بود که دلم رنگ های تند می خواست تا پرتره هایم را مغشوش کند. برخلاف همیشه حرفی نداشتم برای گفتن. نه اعتراضی، نه شعاری، این بار خودم بودم و خودم و تجربه شخصی کاملا از احساسات و حالات درونم شکل گرفت. تجربه شخصی تصویری از زنان مدرن جامعه است که مشتاق تجربه کردنند. زندگی را هدیه ای از جانب خدا می دانند که فقط یک بار فرصت تجربه کردنش را دارند. همان روزها بود که به عنوان سفیر همیار سلامت در شبکه بین الملی هپاتیت ایران توسط پروفسور سیدموید علویان انتخاب شدم که دلیلی شد برای به نمایش گذاشتن تجربه شخصی بعد از سه سال که از آخرین نمایشگاه انفرادی ام می گذشت برای حمایت و درمان کودکان کار هپاتیتی.»

این نمایشگاه از سیزدهم بهمن ماه تا نوزدهم این ماه در گالری فردا برپا می شود و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲ واحد ۲ مراجعه کنند.

گالری روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه