English

اجرای نمایش پولانسکی در تماشاخانه پالیز

نمایش پولانسکی به کارگردانی محمد میر علی اکبری در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می رود.

اجرای نمایش پولانسکی در تماشاخانه پالیز

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش پولانسکی به کارگردانی محمد میرعلی اکبری و تهیه کنندگی محمد مهدی براتی از تاریخ 8 بهمن تا 28 بهمن ماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت.

تمرین های این گروه نمایشی از مدت ها قبل آغاز شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است از تاریخ 8 بهمن، این نمایش به مدت بیست شب در این تماشاخانه روی صحنه برود.

داستان نمایش «پولانسکی» به زندگی پر فراز و نشیب این کارگردان مطرح سینمای جهان اختصاص دارد و نگارش متن این نمایشنامه بر عهده محمد میر علی اکبری بوده است.

نمایش پولانسکی

گفتنی است؛ روز یکشنبه 8 بهمن، اجرای ویژه عکاسان خواهد بود.

بازیگران این اثر نمایشی از میان بازیگران چهره، در حوزه تئاتر انتخاب شدند و بیش از 27 بازیگر در این اثر نمایشی حضور دارند.

آرش فلاحت پیشه، علی نجفی، تینو صالحی، محمد صدیقی مهر، آیه کیان پور، پریسا محمدی، مجید آهنگران، سیامک ادیب، کامبیز منصف، مهدی نصرتی، حمید خوشنویس، پریناز لطف الهی، زری کریمی، هانیه مفلح، ایلناز آذری، افسون یدملت، آرمین پور اسمعیل، مهدی محمدی، بیتا فلاحت پیشه، بنفشه نظری، پریسا سجودی، ماهان رهشناس، محمد جعفری، آرمیتا قبادی، آیلی شرفی، دریا نصرالله، کوشا ابراهیمی و حسین کشفی اصل بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی