English

اجرای نمایش کارد، ترنج، زلیخا از اواسط بهمن

نمایش کارد، ترنج، زلیخا به کارگردانی احمد ایرانی خواه از 15 بهمن در سالن سایه مجموعه تئاترشهر اجراهای خود را آغاز می کند.

اجرای نمایش کارد، ترنج، زلیخا از اواسط بهمن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی گروه کارگاه تجربی نمایش، نمایش کارد، ترنج، زلیخا به کارگردانی احمد ایرانی خواه  بعد از پایان جشنواره تئاتر فجر از ۱۵ بهمن ماه به مدت یک ماه در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: هادان پزشک مسیحی است که همراه سپاه عمر سعد، وارد کربلا شده و دور از هیاهوی جنگ به مداوای مجروحان می پردازد. در این حین با مردی زخمی به نام مهند روبرو می شود که از یاران امام حسین(ع) است که میدان جنگ را ترک کرده و گریخته است و ...

متن این نمایشنامه را ملیحه مرادی جعفری نوشته است و نادر فلاح به عنوان مشاور کارگردان با این گروه نمایشی همکاری می کند.

نمایش کارد، ترنج، زلیخا

سایر عوامل این نمایش شامل بازیگران: هدی نوری زاده، میثم جهانگیری، امین اکبری نسب، علی آسترکی، دستیارکارگردان: احسان زارع، علی شنبه زاده، مشاور کارگردان: نادرفلاح، مدیرتولید: رضا انتصاری، عکس و فیلم: پوریا نوری، جواد خمیس آبادی، طراح گریم: حسین صالحیان، طراح صحنه و نور: امیر رضازاده، طراح لباس: نسیم ملکی، آهنگساز: اشکان بهرامی، گروه موسیقی: بهجت توجه، حسین سلیمانی، مشاور رسانه ای: وحید یگانه است.

این نمایش تا ۱۵ اسفند ماه ۹۶ روی صحنه خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه