English

اجرای نمایش در نیومده در تالار مولوی

نمایش درنیومده به کارگردانی سعید زارعی از جمعه ۱۳ بهمن ماه در تالار مولوی اجرا می شود.

اجرای نمایش در نیومده در تالار مولوی

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش در نیومده به نویسندگی و کارگردانی سعید زارعی بعد از دو سال تمرین مداوم از جمعه ۱۳ بهمن در تالار مولوی به روی صحنه می رود.

سعید زارعی بازیگر و کارگردان جوان تئاتر که این روزها نمایش «شرقی غمگین» را در پردیس تئاتر شهرزاد در حال اجرا دارد، نمایش تازه اش با عنوان «درنیومده» به زودی روی صحنه خواهد رفت.

تمرین های این نمایش نزدیک به ۲ سال است که آغاز شده است اما به دلایل مختلف اجرای آن به تاخیر افتاده بود و قرار است که به زودی و در تاریخ مذکور اجرای آن آغاز شود.

این نمایش هر روز ساعت ۱۸:۴۵ روی صحنه می رود.

بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند از چهره های جوان در حوزه تئاتر محسوب می‌شوند.

نمایش در نیومده

امین اسفندیار، آوا تدین، جواد قاسملو، اسماعیل گرجی و میثم نوروزی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

نویسنده و کارگردان: سعید زارعی، تهیه کننده: آرش شجاعی، موسیقی: آلین جوهرچی، گرافیست: رضا چاووشی، ساخت تیزر: علی زندیه، نگار نیکخواه آزاد، گلدیس نمازیان، عکاس ها: شاهین آزما، گلدیس نمازیان، آرمین مقدم، طراح نور: مسعود رنجبر، طراح صدا: کیارش خدا شناس، مشاور رسانه ای و  مدیر روابط عمومی: سام بهشتی، مدیر تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، مدیر اجرا: مهشید قیصری، مدیر صحنه: مهسا پورحسن، مدیر تبلیغات: وحید خدادادی عوامل این نمایش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه