English

پایان ساخت موسیقی انیمیشن سینمایی راز پروانه ها

آهنگسازی انیمیشن سینمایی راز پروانه ها به کارگردانی و تهیه کنندگی علی تنهایی به پایان رسید.

پایان ساخت موسیقی انیمیشن سینمایی راز پروانه ها

به گزارش خبرگزاری موج، ساخت موسیقی انیمیشن سینمایی راز پروانه ها به کارگردانی و تهیه کنندگی علی تنهایی توسط محمد ملکی اصل و وحید نیکدل به تازگی به پایان رسیده است.

از عوامل ساخت موسیقی این فیلم می توان به دستیار آهنگساز و نوازنده ملودیک: ایرج علمی، آوا: نازیلا باباپور و نوازندگانی همچون یاشار پاسبان، هامون نجفی، رسول سلیمان پور، عطا شرقی، مرتضی اسدی اشاره کرد. همچنین صداگذاری و ترکیب صدا برعهده امین گلی و ایرج علمی بوده است.

محمد ملکی اصل پیش از این آهنگسازی سریال «بچه های کوچه همت»، تله فیلم «به رنگ برف»، مستندهای «قالی آذربایجان»، «عروس ایران»، «شهریار ایران»، سریال «بانو»، سریال انیمیشنی «کوشا و نیوشا»، فیلم سینمایی «تعطیلات پردردسر»، فیلم سینمایی «عقاب دندان نقره ای» و تله فیلم «نمایش تمام شد» را برعهده داشته است.

انیمیشن سینمایی راز پروانه ها

«راز پروانه ها» که با بودجه شخصی ساخته شده است، در سال ۹۶ موفق شد در جشنواره های فیلم رشد، جشن انیمیشن خانه سینما و همچنین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان حضور داشته باشد و کاندیدای دو بخش بهترین فیلم کودک و بهترین کارگردانی شود.

«راز پروانه ها» داستان حشره ای به اسم قهوه ای است که برای پروانه شدن راهی سفری پر مخاطره و در این راه با ماجراهای زیادی مواجه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه