English

فروش اکثر بلیت های سینماهای مردمی جشنواره فجر/ گنجایش اکثر سالن‌های پردیس پر شد

با توجه به این که حدود دو ساعت از فروش بلیت‌های سینماهای مردمی و پردیس‌های جشنواره فیلم فجر می‌گذرد که گنجایش اکثر سالن‌های پردیس پر شده است.

فروش اکثر بلیت های سینماهای مردمی جشنواره فجر/ گنجایش اکثر سالن‌های پردیس پر شد

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به این که پیش فروش بلیت سینماهای مردمی و پردیس‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از دو ساعت پیش آغاز شده است گنجایش اکثر سالن‌های پردیس پر شده و باید منتظر ماند و دید در صورت تقاضای بیشتر مخاطبان، چه تدابیری اندیشیده می‌شود.

تا این لحظه (ساعت 11:53 دقیقه)، ظرفیت سالن‌های سینما فرهنگ و پردیس چارسو تکمیل شده است. ظرفیت سالن‌های کورش، سینما راگا و کیان کامل نشده و سه سانس خالی باقی مانده است.

از سالن‌های پردیس آزادی و مگامال همچنان دو سانس خالی موجود است. سینما ماندانا چهار سالن در اختیار جشنواره فجر قرار داده که تنها یک سالن آن پر شده است. از چهار سالن سینما جوان یک سالن باقی مانده است. اریکه ایرانیان سه سالن از چهار سالنش را خالی دارد. هم سه سالن خالی دارند. پردیس تماشا هم دو سالن خالی دارد.

گفتنی است، پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره از ساعت 10 صبح امروز (شنبه 30 دی) آغاز شده است و در ساعت 24 دوشنبه دوم بهمن به پایان خواهد رسید.

بر اساس درخواست متقاضیان، بلیت‌های خریداری شده در روزهای ششم و هفتم بهمن از طریق پیک و یا به صورت حضوری تحویل داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه