English

تمدید اجرای نمایش شرقی غمگین در پردیس تئاتر شهرزاد

اجرای نمایش شرقی غمگین به کارگردانی سعید زارعی و نویسندگی سجاد افشاریان تا اواسط بهمن سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد تمدید شد.

تمدید اجرای نمایش شرقی غمگین در پردیس تئاتر شهرزاد

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش شرقی غمگین به کارگردانی سعید زارعی و با حضور سجاد افشاریان و هومن شاهی در مقام بازیگر از سوم دی سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و تاکنون در مجموع میزبان چهارده هزار مخاطب بوده است.

قرار است «شرقی غمگین» تا اواسط بهمن ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه باشد در حالی که پیش از این پایان اجراهای این اثر نمایشی ۲۵ دی اعلام شده بود.

برپایی نمایشگاه عکس در تئاتر شهرزاد

همچنین همزمان با تمدید اجراهای این نمایش، نمایشگاه عکس های صحنه ای شرقی غمگین از روز سه شنبه ١٩ دی در لابی پردیس تئاتر شهرزاد برپا می شود.

عکس های این نمایش از سوی گلدیس نمازیان، مهدی سادیگی و آرمین مقدم عکاسان این گروه نمایشی ثبت شده است و مخاطبان با مراجعه به پردیس تئاتر شهرزاد می‌توانند در این نمایشگاه حضور به هم رسانند و امکان خرید این تابلوها نیز برای مخاطبان فراهم است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش خرید بلیت های نمایش برای روزهای آتی در سایت های مرتبط از ۲ روز آینده آغاز خواهد شد و علاقه مندان علاوه بر خرید اینترنتی با مراجعه به گیشه پردیس تئاتر شهرزاد می توانند به صورت حضوری بلیت های این اثر نمایشی را تهیه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه