English

تاکید رئیس سازمان اوقاف بر لزوم استفاده بهینه از فناوری های نوین در ادارات

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گفت: باید برای ارتقای سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت‌های اداری حرکت کرد و از این راه بیش از پیش پاسخگوی مردم بود.

تاکید رئیس سازمان اوقاف بر لزوم استفاده بهینه از فناوری های نوین در ادارات

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه، ارتقای سطح مهارت ها و کسب تجربیات لازم را مورد تاکید قرار داد و افزود: دوره های آموزشی موجب ارتقای سطح خدمات اداری به مردم است. در عین حال باید برای ارتقای سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت های اداری و استفاده بهینه از فناوری های نوین حرکت کرد و از این راه بیش از پیش پاسخگوی مردم بود.

وی با تأکید بر اینکه دبیرخانه‌ها با مردم و مراجعات مردمی سر و کار دارند، تصریح کرد: این بخش از سازمان اوقاف باید با اخلاق و رفتار حسنه و ادب و احترام با ارباب رجوع برخورد کنند تا مردم با رضایت خاطر به سازمان اوقاف وارد و خارج شوند.

رئیس سازمان اوقاف پاسخگویی به مردم و خدمت شایسته به مردم را یکی از وظایف کارکنان اوقاف در بخش های مختلف برشمرد و خواستار سرعت بخشی به انجام وظایف با رعایت نظم و انضباط کاری شد.

حجت الاسلام محمدی مراجعات مکرر مردم برای پیگیری یک درخواست و نامه را مضر دانست و افزود: حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مکاتبات باید در اسرع وقت و با رعایت شرایط و مصالح در اولویت کاری باشد.

رئیس سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: حفظ سوابق و اسناد موقوفات یکی از وظایف امور اداری و دبیرخانه ها و لازمه حفظ و احیای موقوفات و دفاع از حقوق موقوفات در سایر دستگاه ها است.

حجت الاسلام محمدی بهره گیری از تجربیات موفق و نظارت و کنترل را لازمه ارائه خدمات مطلوب اداری دانست و تصریح کرد: بازرسی، نظارت و کنترل بر امور اداری و فعالیت ها موجب حسن انجام کار و شناسایی نقاط قوت و ضعف است که باید به طور مستمر به آن توجه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه