English

مجموعه دنیای دیوانه منتشر شد

مجموعه دنیای دیوانه که اثر داستانی تخیلی-طنز است، برای نوجوانان منتشر و راهی بازار شد.

مجموعه دنیای دیوانه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجموعه دنیای دیوانه نوشته دیوید لابر با ترجمه امیرحسین میرزائیان  در نشر ذکر راهی بازار شده است.

عنوان چهار جلد کتاب‌های این مجموعه از این قرار است: «عجیب و غریب»، «شکلات و گرما»، «دردسر دایناسور» و «وحشت در تئاتر» که هر کدام از این‌ها در ۹۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۵۰۰۰ تومان عرضه شده‌اند.

در نوشته پشت جلد کتاب «عجیب و غریب می‌خوانیم»: همه چیز در دنیای دیوانه عجیب و غریب است!

اِد یک پسر معمولی است، اما وقتی یک سکه عجیب را پیدا می‌کند، همه چیز در زندگیش عجیب می‌شود. داستان‌هایی که برای خواهرش می‌خواند جان می‌گیرند، برادرش باد می‌شود و به یک قایق بادی تبدیل می‌شود و بستنی قیفی‌اش به موشک تبدیل می‌شود و در آسمان پرواز می‌کند! او چطور می‌تواند جلو این اتفاق عجیب را بگیرد؟ اصلا آیا عجیب و غریب بودن خوب است یا بد؟

همچنین در پشت جلد «شکلات و گرما» نوشته شده است: همه چیز در دنیای دیوانه عجیب و غریب است! اِد باید شکلات بفروشد تا بتواند پول کافی برای عضو شدن در تیم فوتبال مدرس‌شان را به دست‌ آورد. اما ناگهان دوستش توانایی دویدن با سرعت فرابشری را پیدا می‌کند و برادرش هم قدرت کنترل آب و هوا را به دست می‌آورد! در گیر و دار این ماجرای داغ، شکلات‌های اد آب می‌شود. او چگونه می‌تواند خودش را از این مخمصه چسبناک نجات دهد؟

در نوشته پشت جلد «دردسر دایناسور» نیز آمده است: همه چیز در دنیای دیوانه عجیب و غریب است! اِد نمی‌تواند برای دیدن دایناسورهای رباتی نمایشگاه دایناسور شهرشان صبر کند. اما بعد از این‌که به نمایشگاه می‌رود، یک دایناسور واقعی زنده تا خانه به دنبالش راه می‌افتد! بعد سر و کله صدها گربه هم پیدا می‌شود! اد چگونه می‌تواند از قدرت سکه جادویی‌اش برای مرتب کردن اوضاع استفاده کند؟

در نوشته پشت جلد «وحشت در تئاتر» دیگر کتاب مجموعه «دنیای دیوانه» می‌خوانیم: همه چیز در دنیای دیوانه عجیب و غریب است!

دنیای دیوانه قرار است از همیشه دیوانه تر شود. اِد در مسابقه نمایشنامه‌نویسی شرکت می‌کند و برنده هم می‌شود، اما باید نمایشش را زیر نور ماه آبی،‌ که قدرت سکه جادویی را چندبرابر  می‌کند، اجرا کند. آیا اد و دوستانش این‌بار هم موفق می‌شوند از عهده عجایب دنیای دیوانه برآیند؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه