English

آلبوم موسیقی نو در ایران روانه بازار موسیقی شد

آلبوم موسیقی نو در ایران؛ مجموعه‌ای از ۶ قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم موسیقی نو در ایران روانه بازار موسیقی شد

به گزارش خبرگزاری موج، آلبوم موسیقی نو در ایران مجموعه‌ای از ۶ قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر است که هر قطعه در این اثر توسط یکی از موسیقیدانان معاصر از جمله علیرضا مشایخی، علی گرجی، فرزیا فلاح، اشکان خمسه پور، آرش عباسی و آزاد حکیم رابط آهنگسازی شده است.

«مدیتاسیون - فردا، اپوس ۱۵۶» به آهنگسازی علیرضا مشایخی، «پلی مرفز» به آهنگسازی علی گرجی، «پشت هیچستان » به آهنگسازی فرزیا فلاح، «راه حل‌های موازی» به آهنگسازی اشکان خمسه‌پور، «مخالف مغلوب» به آهنگسازی آرش عباسی و «دگرگون آزاد» به آهنگسازی حکیم رابط قطعات منتشر شده در این آلبوم موسیقایی هستند.

در توضیح این آلبوم آمده است: «قطعات این آلبوم به صورت مستقل از هم هستند و هر کدام با سازبندی خاص خود و فضای جداگانه، قصد بیان تفکری مختص به خود را دارد. از پرش‌های ملودیک و هارمونیک‌ قطعه اول تا ملودی و هارمونی آشناتر و در عین حال غنی پیانو در قطعه آخر، هر کدام قصه‌ای از زبان خود بیان می‌کنند که برای مخاطب آشنا به موسیقی نو جذابیت‌های خود را داراست.»

آلبوم «موسیقی نو در ایران» توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر و روانه بازار موسیقی شده است و علاقمندان می توانند برای تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سامانه های رسمی فروش آثار موسیقایی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه