English

با حضور شهردار تهران؛

اختتامیه ششمین دوره جشنواره تئاتر شهر فردا برگزار می شود

ششمین دوره جشنواره تئاتر شهر ۷ دی با حضور شهردار تهران و با اجرای فرزاد حسنی برگزار می شود.

اختتامیه ششمین دوره جشنواره تئاتر شهر فردا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر شهر روز پنجشنبه ۷ دی ماه ساعت ۱۴ با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و اجرای فرزاد حسنی در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.

محسن حسن زاده نویسنده و کارگردان تئاتر که کارگردانی آیین پایانی و مراسم اهدای جوایز برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر شهر را بر عهده دارد با اعلام این خبر گفت: سعی کرده ایم مراسم اختتامیه با توجه به اینکه تعداد جوایز زیاد است از ریتم درستی برخوردار باشد و به آن شکلی که سال گذشته تجربه کردم برگزار شود.

وی با اشاره به ساخت کلیپ های ویژه اهدای جوایز هر بخش و همچنین کلیپ ویژه بخش نکوداشت که به داریوش مودبیان اختصاص دارد، گفت: با توجه به فضای امیدی که این روزها همه شهر تهران به آن نیاز دارد سعی خواهیم کرد که برنامه ای با نشاط داشته باشیم و امید را ترویج دهیم.

حسن زاده یکی دیگر از بخش های مراسم اختتامیه را اجرای برنامه های نمایشی در سالن انتظار اصلی پردیس تئاتر معرفی و ابراز امیدواری کرد که خاطره خوبی در موجزترین زمان ممکن برای هنرمندان و مهمانان جشنواره بر جای بگذارند.

وی در پایان درباره مدت زمان برگزاری مراسم اختتامیه و اهدا جوایز نیز تصریح کرد: پیش بینی ما این است که کل مراسم در ۲ ساعت برگزار شود.

از جمله بخش های دیگر اختتامیه برپایی نمایشگاه عکس های راه یافته به جشنواره است که در لابی سالن انتظار برپا می شود و عموم شرکت کنندگان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ششمین جشنواره تئاتر شهر که از ۲۸ آذر ماه کار خود را با مراسم رسمی در پردیس تئاتر تهران و فرهنگسرای خاوران آغاز کرده روز پنجشنبه ۷ دی ماه برگزیدگان بخش های مختلف خود را خواهد شناخت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه