English

اکران ۴ فیلم جدید از روز چهارشنبه در سینماها

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: از صبح چهارشنبه ۴ فیلم سینمایی در گروه‌های مختلف اکران می‌شود.

اکران ۴ فیلم جدید از روز چهارشنبه در سینماها

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز (4 دی ماه) شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی ما خیلی باحالیم بعد از فیلم «سد معبر» در گروه ماندانا به ثبت رسید و 4 فیلم در گروه‌های مختلف از روز چهارشنبه اکران می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی پسرعمو دخترعمو در گروه زندگی به جای فیلم «شکلاتی» از روز چهارشنبه اکران می‌شود، همچنین فیلم‌های «سد معبر» در گروه سینمایی ماندانا به جای «ثبت با سند برابر است» ، فیلم «آرمان شهر» در گروه آزاد از روز چهارشنبه اکران می شود و فیلم انیمیشن «کلیله و دمنه» ویژه دانش ‌آموزی از روز چهارشنبه به نمایش در می آید.

فرجی درباره سینما فرهنگ و امکان اکران عمومی فیلم‌ها در این سالن گفت: ابراهیم داروغه زاده مدیرکل ارزشیابی و نظارت در جلسه امروز شورا حضور داشتند و درباره اکران فیلم‌ها در این سالن سینما بحث شد. تصمیم بر این شد تا پایان سال سینما فرهنگ فیلم های گروه هنر و تجربه را اکران کند و از سال جدید به طور کامل در اختیار اکران عمومی فیلم ها قرار گیرد.

وی درباره تصمیم شورا برای اکران فیلم عصبانی نیستم تاکید کرد: هیچ صحبتی درباره اکران فیلم «عصبانی نیستم» در شورا انجام نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی