English

سریال های نوروزی شبکه دو سیما مشخص شد

مخاطبان شبکه دو در نوروز ۹۷ شاهد پخش دو سریال جدید به نام آرماندو و سریال افتاده ها خواهند بود وباید دید با مطرح شدن این دو سریال برای شبکه دو، آیا در سال 97 شاهد کلاه قرمزی96 خواهیم بود؟

سریال های نوروزی شبکه دو سیما مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، پس از آنکه مجموعه پر طرفدار «کلاه قرمزی 96» سال گذشته به دلیل اختلاف نظر تهیه کننه با مدیران شبکه دو روی آنتن نرفت، عوامل این مجموعه حتی تصمیم به اقدام انتشار آن در سینمای خانگی داشتند که اتفاق نیفتاد. با اینکه تا به امروز هیچ اظهار نظر قطعی در مورد پخش کلاه قرمزی نشده،‌ امید است پس از گذشت یک سال، مشکلات مالی این سریال حل شده باشد تا مخاطبین بیش از این منتظر تماشای شخصیت‌های محبوبشان نباشند.

«آرماندو» سریال دیگر شبکه دو است که احتمالاً به کنداکتور پخش نوروز می‌رسد. تصویربرداری مجموعه 26 قسمتی «آرماندو» در تابستان به پایان رسید  و مراحل فنی تدوین و صداگذاری نیز به سرانجام رسیده‌اند.  این سریال که ابتدا قرار بود در شبکه سوم سیما روی آنتن برود، به سبک رئالیسم جادویی ساخته شده و به زندگی هنرورها می‌پردازد. 

داستان این مجموعه درباره پسری به نام آرمان است که تلاش می‌کند مشکلات خانواده خود را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی می‌شود.

در سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی بازیگرانی همچون حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقی، علیرضا استادی، علی مسعودی، سحر ولدبیگی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

«افتاده‌ها» به کارگردانی علیرضا امینی، تهیه کنندگی مجید اوجی، بازیگردانی محمدرضا شریفی نیا و طرحی از احسان جوانمرد دیگر سریالی است که ساخت آن قرار است از اول دی ماه کلید بخورد و حضور محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، علی صادقی، مریم معصومی، علی اوجی و ارسلان قاسمی در آن قطعی شده است.

در خلاصه داستان این سریال 15 قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده، آمده است: «افتاده ها داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت هایی رسیده اند و در ایام نوروز تصمیم می گیرند به داوت یکی از برادرها به صورت زمینی به کیش سفر کنند. در این مسیر...»

باید منتظر ماند و دید با مطرح شدن این دو سریال برای شبکه دو، آیا در سال 97 شاهد «کلاه قرمزی96» خواهیم بود؟ جایی که پر ترافیک ترین سریال‌ها را در نوبت پخش دارد.

سریال های نوروزی شبکه اول سیما

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه