English

مراسم رونمایی از مستند عروسک کوکی نیستیم برگزار می شود

مراسم رونمایی از مستند عروسک کوکی نیستیم با محوریت نقد نظام پرورشی مدارس با حضور دو نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس سه‌شنبه 28 آذر برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی از مستند عروسک کوکی نیستیم برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مستند عروسک کوکی نیستیم که به نقد نظام پرورشی در مدارس می پردازد، روز سه شنبه از ساعت 18 با حضور فاطمه ذوالقدر و فاطمه سعیدی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی رونمایی می شود.

مستند «عروسک کوکی نیستیم» به کارگردانی حجت الاسلام منیری از مستند سازان کشور، روایتگر فراز و نشیب های یک معلم پرورشی در مدرسه است که تلاش داشته است با به کار گیری شیوه ای نوین، اثر گذاری خود را بر دانش آموزان دو چندان کند.

این مستند که به طور مصداقی یک مدرسه را در طول یک سال مورد بررسی قرار داده است، شیوه ای نوین برای امور پرورشی را به تصویر می کشد و نتایج آن را بعد از اتمام دوره به نمایش می گذارد.

رونمایی از مستند «عروسک کوکی نیستیم» روز سه شنبه 28 آذر ماه، ساعت 18 در سرای محله شهید محلاتی به آدرس شهرک شهید محلات، شهید گمنام، روبروی حوزه علمیه بانو امین، سرای محله شهرک شهید محلاتی با حضور دو تن از نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و پس از آن توسط دو میهمان ویژه برنامه به نقد و بررسی گذاشته می شود.

مستند «عروسک کوکی نیستیم» در موسسه فرهنگی نجوای زلال هنر تولید شده و از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج است.

گفتنی است شرکت برای عمومی در این مراسم آزاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی