English

کارگاه آموزشی فلسفه و فقر برگزار می شود

کارگاه آموزشی فلسفه و فقر در سالزبورگ اتریش با موضوع فقر و خانواده برگزار می شود.

کارگاه آموزشی فلسفه و فقر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز تحقیقات اخلاق و فقر دانشگاه سالزبورگ با برگزاری کارگاه آموزشی فلسفه و فقر از علاقه مندان و محققان این عرصه جهت ارسال آثار و مقالات دعوت به عمل می‌آورد. این کارگاه در سالزبورگ اتریش و در روزهای ۱۷ و ۱۸ مه ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد و بر روی موضوع فقر و خانواده تمرکز خواهد کرد.

سخنران دعوت شده برای این کارگاه جاناتان وولف از دانشگاه آکسفورد است که در مورد فقر، انتظارات اجتماعی و خانواده صحبت خواهد کرد.

موضوعات این کارگاه عبارتند از فقر به عنوان یک موضوع جهانی یا عدالت اجتماعی، حقوق بشر و فقر، تعهد اخلاقی در کاهش فقر و تدبیر اقدامات جهت کاهش فقر یا مسائل فلسفی در ابعاد فقر، مفهوم فقر و تحقیقات مرتبط با آن، انتقال بین نسلی فقر، نابرابری بین خانواده‌ها و درون خانواده‌ها، مسئولیت‌ها در برابر خانواده‌های فقیر، والدین و کودکان، رابطه بین خانواده و دولت، حقوق والدین و وظایف آنها در شرایط فقر، نقش‌های جنسیتی و تولد در یک جهان نابرابر رادیکال.

این کارگاه به مدت دو روز برگزار خواهد شد و هر سخنران ۷۵ دقیقه (حدود ۲۵ دقیقه برای ارائه و ۵۰ دقیقه برای بحث) فرصت خواهد داشت. علاقمندان به ارسال آثار می‌توانند آثار و مقالات خود را تا تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ ارسال نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه