English

فیلم کوتاه حضور مخفی یک بیگانه آماده نمایش می‌شود

فیلم کوتاه حضور مخفی یک بیگانه به کارگردانی الهام اطیابی و بازی بهاره کیان افشار آماده نمایش می شود.

فیلم کوتاه حضور مخفی یک بیگانه آماده نمایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم کوتاه حضور مخفی یک بیگانه به کارگردانی الهام اطیابی و تهیه کنندگی مرتضی غفوری آماده نمایش می‌شود.

این فیلم درامی اجتماعی است که اواخر خردادماه فیلمبرداری آن با مدیریت مرتضی غفوری به پایان رسید و هم اکنون مراحل فنی فیلم روزهای پایانی خود را سپری می کند. همچنین ستار اورکی ساخت موسیقی «حضور مخفی یک بیگانه» را بر عهده دارد.

امیررضا دلاوری و بهاره کیان افشار ۲ بازیگر اصلی این فیلم هستند که برای نمایش در جشنواره های داخلی و خارجی آماده می شود.

در خلاصه داستان «حضور مخفی یک بیگانه» آمده است: وقتی عاشق همسرت باشی و بفهمی غریبه ای به خونه میاد و میره یا خودتو می‌کشی یا غریبه رو ...

مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری سینمای ایران علاوه بر مدیریت فیلمبرداری، تهیه کنندگی «حضور مخفی یک بیگانه» را نیز بر عهده داشته است. الهام اطیابی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است و پیش از این در سینمای ایران به عنوان طراح گریم در فیلم های سینمایی همکاری داشته است.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: الهام اطیابی، تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، نویسنده: حمید زرگرنژاد، مدیر تولید: حسن حیدرزاده، منشی صحنه: سعیده دلیریان، صدابردار: بابک اردلان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صداگذار: حسین ابوالصدق، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ایمان توکلی، دستیار اول فیلمبردار: جلال عالی فکر، تدوین: آرش تیمورنژاد، طراح صحنه: مسعود اوسطی، موسیقی: ستار اورکی. عکاس:‌ علی نیک رفتار.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی