English

جشنواره فیلم‌های ایرانی ورشو در لهستان آغاز شد

جشنواره فیلم‌های ایرانی ورشو از شامگاه سه‌شنبه ۱۴ آذر در پایتخت لهستان آغاز به کار کرد.

جشنواره فیلم‌های ایرانی ورشو در لهستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بنیاد سینمایی فارابی، در آیین افتتاحیه این رویداد و نخستین اکران عمومی فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی با استقبال مخاطبان لهستانی روبه‌رو شد.

در این جشنواره، ۱۰ فیلم بلند سینمای ایران در فاصله ۱۴ تا ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۶ به نمایش گذاشته می‌شود که از این میان ۹ عنوان - شامل فیلم‌های «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی، «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده، «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی، «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد مؤتمن، «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، «کفشهایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی و «زیر نور ماه» به کارگردان رضا میرکریمی - از سوی بنیاد سینمایی فارابی در این رویداد فرهنگی حضور یافته‌اند. دیگر فیلمی که در این برنامه به نمایش در می‌آید، فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا است.

تماشای این فیلم‌ها با خرید بلیت توسط دوستداران سینمای ایران در ورشو، حاکی از استقبال مخاطبان این جشنواره از نخستین شب برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه