English

همزمان با هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص)؛

آخرین کتاب مجموعه پیامبر روانه بازار شد

آخرین کتاب از مجموعه ۱۴ جلدی پیامبر با محوریت داستان زندگی حضرت محمد(ص) در دوران کلان‌ سالی همزمان با هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص)، منتشر شد.

آخرین کتاب مجموعه پیامبر روانه بازار شد

به گزارش خبرگزاری موج، در معرفی این کتاب عنوان شده است: قصه زندگی پیامبر اسلام(ص) با نزول آیه قرآن شکل می‌گیرد؛ با هر آیه در طول سال‌های وحی، قرآن به حالات، شخصیت و حوادثی که بر پیامبر(ص) می‌گذشته، اشاره‌های ضمنی یا مستقیم دارد که این خود سرنخ‌هایی برای یافتن وقایع طول زندگی حضرت محمد(ص) و روش ایشان به دست می‌دهد؛ مجموعه ۱۴ جلدی «پیامبر» تلاشی در همین جهت و البته بر محور و خط قرآن است.

نقی سلیمانی به عنوان نویسنده مجموعه «پیامبر» در چهاردهمین کتاب آن که از سوی انتشارات به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده، داستان دوران کلان‌سالی حضرت محمد(ص) را روایت می‌کند. این کتاب در قالب ۲۲۴ صفحه رنگی مصور با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در قطع وزیری کوتاه منتشر شده و با قیمت ۲۰ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نهمین کتاب مجموعه «پیامبر» در ادامه کتاب‌های قبلی این مجموعه است که به روایت داستان زندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در دوره‌های مختلف شامل پیش از تولد، کودکی، نوجوانی، جوانی، بزرگسالی، میانسالی و کلان‌سالی می‌پردازد؛ چهاردهمین جلد این مجموعه ادامه داستان کلان‌سالی پیامبر(ص) را روایت می‎کند.

به‌نشر این مجموعه رمان بلند را که بر اساس قرآن و با استفاده از «نهج‎البلاغه» و کتاب‌ها و روایت‎های معتبر نگاشته شده، در قالب «کتاب‌های پروانه» برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر کرده است.

مجموعه رمان «پیامبر» برنده لوح زرین و دیپلم افتخار از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۸۹، برنده جشنواره قصه‌های قرآنی در بخش رمان، برگزیده کتاب سال شهید غنی‌پور و برنده بهترین کتاب در جشنواره کتاب سال مجله «سلام بچه‌ها» در سال ۸۹ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه